Saturday, March 28, 2009
Sunday, March 8, 2009
vacation to genting highlands..
cantik la pasu ni..nak beli sebuah la letak tengah ruang tamu..hehe
the next day while waiting for the bus to genting..
besh naik cable car..hehe..tak la gayat sangat..
smile..=)
ni gambar time naik roda pusing2 tu..ape nama dy yeh??
Posted by princess gardenia at 8:01 AM 0 comments
jatuh basikal..
kesian tika jatuh basikal..tangan dy patah..nasib baik tak teruk sangat..mama tika la orang yang paling risau..tapi tika kan kuat..boleh senyum lagi even sakit..hehe..cayalah tika!
gambar ni abah mms kat maksu..comel je..nanti maksu balik maksu beli hadiah kasi tika k.=)
Posted by princess gardenia at 7:19 AM 0 comments
love story..
Love Story - Taylor Swift Music Code
Love Story - Taylor Swift Music Code and Lyrics Code
We were both young when I first saw you.
See the lights, see the party, the ball gowns.
Little did I know
And I said,“Romeo, take me somewhere we can be alone.
So I sneak out to the garden to see you.
And I said,
Romeo save me; they’re tryin’ to tell me how to feel.
Oh.
I got tired of waiting,
And I said,“Romeo save me - I’ve been feeling so alone.
He knelt to the ground and pulled out a ring and said,
Oh, oh.
Posted by princess gardenia at 5:48 AM 0 comments
Thursday, February 26, 2009
it have been replaced..=)
comel kan..satu rosak ganti tiga..hehehehe..
yang purple tu penyepit rambut..azza bagi..thanks azza..aritu masa teman azza dekat rumah dy..pow dy penyepit rambut..heheh..tq semua!!
Posted by princess gardenia at 7:03 AM 0 comments
my beautiful nieces..
i really miss my nieces lately especially when looking at their picture..i have four nieces actually..but three of them r in uk..sarah, imtiaz, and amani..the only one here in malaysia is tika my brother's daughter..

sarah,imtiaz and amani..

bertuahnye dorg ni...

cute la imtiaz ni..macam maksu..

imtiaz n amani

sarah imtiaz n mama..
hehe..rindunye kat semua..by the way for ur information, there are another 2 nieces/nephews coming..sorg adik tika n another one will be my 2nd bro's 1st son/daughter..harap2 girl again..i don't mind having lots of nieces and no nephew..hehe..we'll see..
Posted by princess gardenia at 3:37 AM 0 comments
Tuesday, February 24, 2009
dating with tika, bie, upin,and ipin..
hari jumaat..pagi g ambil ic baru yang dah siap..hm..gambar dalam tu tak cun ar..muka garang..pas amik ic terus singgah rumah makcik (adik mak)..sembang sampai kul 11pg..then terus g amik tika kat tadika dy..nak bawak g jalan tengok upin ipin..dalam perjalanan cari tadika tu lewat sejam lebih sebab sesat..mama tika dah risau dah kot2 maksu tak jumpa jalan..puluh2 kali kol..haha..tapi last2 jumpa gak..janji kat cikgu tikah kul 11 tapi kul 12.30 baru sampai..hehe..
maksu n tika g jusco ipoh park kat atas n terus pergi beli tiket wayang..tika rm5(kids), maksu rm6(student),paksu in future rm8 (adult)..waktu tu tak leh pakai student card utk paksu..dy takde dy g sembahyang jumaat..
kinta city toilet..
sementara tunggu movie, tika cakap nak makan kfc..mula2 maksu cakap "kalau nak makan kfc takleh tengok cite upin ipin.maksu takde duit"..pastu terus dy cakap "tak payah la makan kfc"..hehe..kesian dy..maksu pun belanja le kfc..snack plate utk maksu n chicky meal utk tika..tika bukan nak makan sangat pun..dy nak mainan je..maksu pun belanja tika ice cream baskin robbins n belon free..hehe..tapi dy tak habis makan..dy tak suka 'love potion' tu..bazir je..cutie tika..
pastu kitorg pegi masuk kedai black princess..kedai warna pink..maksu belikan tika keychain macam maksu..keychain rabbit..tika suka sangat..=)
maksu dah usha keychain utk pendrive maksu..tapi tunggu paksu lah..hehe..lepas tu maksu g watson nak cari lipbum rawat bibir yang makin teruk ni..macam2 la try..insyaallah kali ni ok..
setakat ni pakai product2 ni..my lips become better..
sambil shopping kat watson..paksu sampai naik motor pas balik sembahyang..tika kenal paksu le..dy kate 'boyfriend maksu kawan abah main bola'..dy takut2 gak mula2 sampai nangis..adoi tak tau nak pujuk camane..tapi lepas paksu buat sampan kertas untuk dy terus ok..sama macam cikgu dy ajar..maksu pun tak reti buat..
pastu terus tegok wayang..habis tengok wayang ..maksu teringin nak karaoke sekejap..hehe..1 lagu je..plss..gian dah ni..hehe..
Posted by princess gardenia at 9:57 AM 0 comments
