? ??????????????Invader Zim (New)? ????? ?? ???Rating: 4.7 (10 Ratings)??2 Grabs Today. 2335 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Jack's Christmas? ????? ?? ???Rating: 5.0 (4 Ratings)??2 Grabs Today. 773 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 19, 2009

cerita balik kampung..

gambar ni just sebahagian..
packing barang banyak la pulak.byak gak barang upenye.haha..
nyaris2 abah nak datang amik naik lorry..hahaha..

goreng pisang..


Bahan-bahan:

1. Pisang (ape jenis pisang pun takpe)

2. Tepung gandum

3. Air (sape yang tak bayar bil air tak leh wt pisang goreng ni k!sorry..)

4. Garam (kalau gune air laut tak payah garam)

5. Serbuk kunyit

6. Minyak

Perkakas dapur:

1. Kuali

2. Sudip lobang2

3. Pinggan bunga biru di tepi

4. Sprah oren (hehe)

Langkah-langkah:

1. Masukkan tepung ke dalam mangkuk, sedikit air, sedikit garam, dan sedikit serbuk kunyit. Gaul hingga sebati. Jangan biar tepung tu ketul-ketul.

2. Panaskan minyak. Kalau nak tau minyak tu dah panas ke tak, tengok le kalau ada asap2 tu dah panas le tu. tapi api jangan kuat sangat. Nanti hangus pulak.

3. Dah tu, masukkan le pisang yang dicelup ke dalam sebatian tadi ke dalam kuali yang berminyak tadi..

4. Dah nampak kuning2 sikit, angkat la.. Make sure jangan sampai hangus..

Sekian sahaja resepi saya wat kali ini..=)..Please wait for the next receipe..

Friday, April 10, 2009

port dickson..hmm..besh gak!

hi bloggy..i miss u very much..hehehe..tapi since takde menda nak cite..so kena tahan la dari menulis..hmm..this time i am happy to tell u about my vacation to pd..pd?mybe the first time me going there..not too sure..kalau pernah pegi pun mybe masa kecik2 dulu..huhu..This time i went there with my aunty..aunty yah and her family..besh gak..

at first,i thought it was just a small vacation..rupe2nye its kind a family day..but not really family day..ntah le..sebab pergi sama2 n main sama2...but no such activity that shows it as a family day..makan pun sendiri2..maybe they plan a big vacation..just enjoy holidaying together..hmmm..

indahnye ciptaan Dia..=)
sampai kat port dickson kitorg singgah makan dulu..tapi faten, ayus (both are my cousin) and i makan abc je..sbb cik yah dah masak n ada bawa bekalan dari rumah..cik yah n cik amin try kueteow goreng dy..ewww..tak sedap n sangat tak menyelerakan..nasib baik ada bawa bekal..hehe..

after eating..begambar je..tak naik pun..hehe..
pastu kitorg try2 hat..rm15 je..murah..tapi kalu beli nanti tak pakai pulak..
i think i should try that one..huhu..
we are cousins..
bila dah sampai tu penat betul..huhu..i share bilik ngan aten..selesa n besh..ayus mula2 nak share bilik ngan ktorg..tapi last2 dy tdo ngan cik yah gak..hahaha..fuh!lega..=)
cantik pemandangan dy..
petang tu kitorg g mandi kat kolam..hujan rintik2..bila hujan berhenti..ktorg g pantai, canoeing..tak mandi laut pun..air sangat surut n kotor..beberapa kali gak ar canoe ktorg sangkut kat batu..haha..bayangkan..kitorg ngah berkayak..(budget tengah laut)..tiba2 ada org bejalan sebelah ktorg tangkap ikan..air paras pinggang je..hahahahaha..
tak sempat la amik gambar..tak bawak camera mahupun handphone..takde org nak pegang..huhu..mmg rugi..
malam tu kitorg keluar g makan n tgok movie..hahaha..ada panggung wayang kat resort tempat ktorg stay tu..tapi cd cetak rompak..haha..cite "son of mask"..


ni pagi sebelum nak balik..jalan2 pusing pantai dulu..yum,atin n me..

apekah?..????

habis la..dah la seluar ni nak pakai balik..basah nanti macamane??

bahagienye mereka..hahaha..

kolam ikan pon jadik..


flying without wings..

besh gle duk tengah laut..feel free n layan..hehe..
cantik kan..ilham resort namenye..
sekian sajelah bebelan sy kali ni..huhu..pd..hmm..actually pantai dy just biasa2 for me..kalau nak bercuti duk resort ok la..tapi kalau nak mandi laut..better think twice..huhu..so..wish u all cuti2 malaysia..=)

Saturday, March 28, 2009

busan+bz=lapar...


busannye...tapi kije banyak..assignment..test..huhu....waaaaaaaaaaaaa...........tension............

Sunday, March 8, 2009

vacation to genting highlands..

bestnye 28th feb 1st march dat day..hang out dengan ex-schoolmate..azza, waie, lela n me...patutnye hari sabtu nak g genting tapi tiket habis pulak..huhu..sabtu jalan2 je la..



lela with her fame pose..


tapi kitorg beli tiket untuk ahad..rm42 per head..kitorg beli tiket utk 5org..plan 5 org nk g.tapi esoknye 4 orang je pegi..seorg demam..huhu..terbang rm42..



kakak azza amik kat um n bawak ktorg g kl central..hari sabtu kitorg jalan2 times square..low yat..sunway piramid..cadang nak main ice skating..tapi mahal..charge main rm18, socks rm5, glove rm8..total up rm36..next time la kot..bergambar je la kat situ..huhu..



lunch dkt kfc ts..huhu..sekarang dah boikot..



we love to be captured into a pic..=)..smile everyone!



lela n azza..


dekat low yat beli hp baru.. hehe..sony ericsson w910i..seronok..puas hati..=)..white n gold in colour..

toilet yang cantik sesuai untuk penggambaran..

cantik la pasu ni..nak beli sebuah la letak tengah ruang tamu..hehe





nak ice skating =(

besh ar gak kua sabtu tu..malam tu tidur rumah kakak azza..tak balik um pun..tak sempat..risau la balik sorg2 nanti kena culik pulak..huhu..


the next day while waiting for the bus to genting..

besh naik cable car..hehe..tak la gayat sangat..


welcome to genting!hehe..
cerianye mereka..=)

smile..=)

sejuk..besh!
banyak yang diorg main..sy tengok je pon dah puas..hehehe...tinggi sanagat tak berapa berani..dah serik sejak main kat times square aritu..pening2 n muntah2..so kat sini taknak la main..nanti wat rosak mood je..tu pun tak main lagi dah rasa loya..huhu..bergambar je pon dah ok..hehe..

ni gambar time naik roda pusing2 tu..ape nama dy yeh??



cantik kan pemandangan dy..hehe..
cantik bila tengok dari atas..


bear ni la taruhan kalau dapat masukkan bola dalam sebaris kotak tu..tapi gagal..=(

hehe..terpenjara..entranace nak masuk spiderman..


A four..

i'll be here again..

roller coaster kecik..hehe..dipaksa naik..
hmm..tamat cerita pasal vacation ke genting ni..kesimpulannye besh la..one of the sweet memory of mine..rindu time2 ngan kawan sekolah dulu..but time never return..
dear ex-schoolmates..azza, ama, fathin, ika, lela, huzai, lyana, anis, shim, izrin, atul, including everyone that were in 5br convent ipoh 06..i really miss u all..and our sweet memory together will never ever fade away from my thinking..i'm damn happy to have all of u as part of my life..thank you friends..bff..=.(

jatuh basikal..

kesian tika jatuh basikal..tangan dy patah..nasib baik tak teruk sangat..mama tika la orang yang paling risau..tapi tika kan kuat..boleh senyum lagi even sakit..hehe..cayalah tika!



gambar ni abah mms kat maksu..comel je..nanti maksu balik maksu beli hadiah kasi tika k.=)

love story..


Love Story - Taylor Swift Music Code

Love Story - Taylor Swift Music Code and Lyrics Code
We were both young when I first saw you.
I close my eyes and the flashback starts:
I’m standing there on a balcony in summer air.

See the lights, see the party, the ball gowns.
See you make your way through the crowd
and say hello;

Little did I know
That you were Romeo; you were throwing pebbles,
And my daddy said, “Stay away from Juliet.
”And I was crying on the staircase,
begging you, ‘Please, don’t go.’

And I said,“Romeo, take me somewhere we can be alone.
I’ll be waiting; all there’s left to do is run.
You’ll be the prince and I’ll be the princess
It’s a love story - baby just say ‘Yes.’

So I sneak out to the garden to see you.
We keep quiet ’cause we’re dead if they knew.
So close your eyes; escape this town for a little while.
‘Cause you were Romeo, I was a scarlet letter,
And my daddy said “Stay away from Juliet,”
But you were everything to me; I was begging you, ‘Please, don’t go,’

And I said,
“Romeo, take me somewhere we can be alone.
I’ll be waiting; all there’s left to do is run.
You’ll be the prince and I’ll be the princess
It’s a love story - baby just say ‘Yes.’

Romeo save me; they’re tryin’ to tell me how to feel.
This love is difficult, but it’s real.
Don’t be afraid; we’ll make it out of this mess.
It’s a love story - baby just say ‘Yes.’

Oh.

I got tired of waiting,
Wondering if you were ever comin’ around.
My faith in you was fading
When I met you on the outskirts of town.

And I said,“Romeo save me - I’ve been feeling so alone.
I keep waiting for you but you never come.
Is this in my head? I don’t know what to think-”

He knelt to the ground and pulled out a ring and said,
“Marry me, Juliet. you’ll never have to be alone.
I love you and that’s all I really know.
I talked to your dad, go pick out a white dress;
It’s a love story - baby just say ‘Yes.’

Oh, oh.
We were both young when I first saw you…