? ??????????????Invader Zim (New)? ????? ?? ???Rating: 4.7 (10 Ratings)??2 Grabs Today. 2335 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Jack's Christmas? ????? ?? ???Rating: 5.0 (4 Ratings)??2 Grabs Today. 773 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, July 28, 2009

ape akan jadi bila dibiarkan budak2 main dalam bilik tanpa pengawasan??

assalamualaikum..hehehe..tersebut la kisah kejadian melucukan yang berlaku baru2 ni..di rumahku..sehari selepas kenduri marhaban tu..hehe..

alkisahnye, sehari selepas kenduri tu nak diceritakan ada ramai lagi la sedara mara yang tinggal..almaklumlah..hari ahad..cuti lagi..

tiada masalah di situ..kisahnye terjadi di penghujungnya apabila makcikku nak pulang..hehe..
untuk pengetahuan, makcikku mempunyai 5org anak dan hanya 4orang yang ikut tidur di rumahku..wani..ira..azeem n hazeeq..







azeem(abg) sebelah kanan,hazeeq(adik) sebelah kiri..

kisahnye pasal hazeeq n azeem ni la..tak pasti yang mana satu..tyme tu, makcikku sibuk mengemas barang2 untuk pulang semula ke rumahnya di jelapang..

anak sulungnya wanie,15 disuruh bersiap untuk pulang..lebih kurang begini dialognya "Wanie, kamu lekas siap!Nanti kamu le yang paling lambat..Nak make-up le, ape le.."(maaf le kalu ada ubah sikit2)..hehe..tapi lebih kurang macamtu le bunyinye..

inilah wanie..nama sebenar ye..

sementara si emak mengemas barang2, wanie yang telah lengkap berpakaian cantik masuk la ke bilik depan dengan niat untuk make-up sikit..langkah demi langkah menyusur sehinggalah dia (wanie) tiba di depan cermin almari make-up bilik tersebut..

tiba2, "MAKKKK!!!"wani menjerit..mak pun berkata "Kenapa kamu ni??Cepat le siapnye..Karang lambat2 karang,kate nak g shopping GM(greentown mall)"...

sejurus itu wanie menjawab.."Tengok ni.."aku yang ketika itu menyibukkan diri terus tertawa terbahak2 lalu terguling2 seperti dalam cerita hindustan..(heheh..yang tu nak sedapkan cerita keyh..hehe..)..sambil makcikku membebel.."Ya Allah..sape punya kerja ni???"...Ish3x...

nak lihat ape yang kami lihat???

compact powder shurah + minyak rambut gatsby=

hahaha..tak tau le nak cakap..sape punya kerja pun tak tau..yang pasti antara budak dua orang tu la..hazeeq or azeem..or KEDUA2NYA SEKALI..

yang penting pandai gak dorang matching colour..hahaha..dah la ngam2 masuk..

oleh itu, disini ingin ku menyeru kepada semua yang membaca, kawallah anak2 anda atau anak2 sedara anda atau sepupu2 anda atau sape2 la budak kecil yang anda kenal..jika anda sayangkan bedak compact dan minyak rambut anda..

sekian..ish nakai sungguh budak2 ni..haha..

0 comments: